|
Μια
Δικτυακή
Αποστολή για τις
Δικτυακές
Αποστολές!! Ένα WebQuest για τους φοιτητές του μεταπτυχιακού μαθήματος «Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής»
Εισαγωγή | Αποστολή | Πηγές | Διαδικασία | Συμπέρασμα | Από το 1995
οι
εκπαιδευτικοί
σε όλο τον
κόσμο έχουν
μάθει να
χρησιμοποιούν
το Διαδίκτυο
καλά
χρησιμοποιώντας
το πρότυπο του
WebQuest για να
δημιουργήσουν
μαθήματα που
στηρίζονται
στη
διερεύνηση.
Όμως τι
ακριβώς είναι
ένα WebQuest? Πως γίνεται
η κατασκευή
του? Πως
ξέρουμε πότε
ένα είναι αξιόλογο
και πότε όχι? Ας
απαντήσουμε
σήμερα σε αυτά
τα ερωτήματα... Για να δημιουργήσετε καλά WebQuests, χρειάζεται να αποκτήσετε μια σε βάθος κατανόηση για τα διαφορετικά τους είδη. Ένας τρόπος να το κάνετε είναι να αναλύσετε κριτικά μερικά με διαφορετικές προσεγγίσεις. Αυτός είναι και ο στόχος σας σήμερα.
Τα WebQuests που θα
αναλύσετε
είναι:
Πάρετε
ένα αντίγραφο
του φύλου
αξιολόγησης.
Θα χωριστείτε
σε ομάδες. Μέσα
σε κάθε ομάδα
ένας από εσάς
θα έχει ένα από
τους πιο κάτω
ρόλους:
Ατομικά
θα εξετάσετε
τα WebQuests που σας
δίνονται πιο
πάνω και θα
καταγράψετε
τις
παρατηρήσεις
σας κάτω από το
πρίσμα της
ειδικότητάς
του ρόλου σας.
Πρέπει να
είστε
σύντομοι. Μην
ξοδέψετε πάνω
από 5 λεπτά στο
κάθε WebQuest. Όταν όλοι
δείτε όλα τα WebQuests
τότε γυρίστε
στην ομάδα σας
και συζητήστε
τις
παρατηρήσεις
σας. Προσοχή ο
κάθε ένας στην
ομάδα θα έχει
διαφορετικά
πράγματα να
πει. Ακούστε
τους
προσεκτικά
ακόμη και αν
διαφωνείτε!! Συζητήστε
μέχρι να
φτάσετε σε
κάποιες
κοινές αποφάσεις
για το
καλύτερο και
το χειρότερο WebQuest.
Προσπαθήστε
εν τέλει να
δείτε ποιο
είναι το
καλύτερο WebQuest για
το μαθητή. Συνοψίστε
τις
παρατηρήσεις
σας.
Το
καλύτερο WebQuest δεν έχει
ακόμα γραφτεί.
Που ξέρετε
μπορεί να
είστε εσείς οι
δημιουργοί
του!! Τελευταία αναθεώρηση στις 18 Νοεμβρίου 2009, Παναγιώτης Αντωνίου. Based on The WebQuest Page |