ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ. Π. Θ.  -  Π. Μ. Σ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΑΥΣΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΡΘΡΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΡΑΞΗ ‘’ΘΑΛΗΣ” ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα Επικοινωνία περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα
ΣΙΜΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΘΡΑ ΑΡΘΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ) ΑΡΘΡΑ (ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ) ΕΛΛΗΝΙΚΑ   Παρουσιάζονται ανακοινώσεις δημοσιευμένες ή υπό δημοσίευση στην ελληνική γλώσσα, σε πρακτικά πανελληνίων και διεθνών επιστημονικών συνεδρίων και δημοσιεύσεις σε ελληνικά περιοδικά.   Η διαμόρφωση δημοκρατικής συνείδησης στους εφήβους μέσω της ενδυνάμωσης της θεατρικής τους κουλτούρας. (συνεργασία με Θεοδωρίδη, Α.) Πρακτικά του Ε´ Πανελληνίου Θεατρολογικού Συνεδρίου που διοργάνωσε το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ (5-8.11.2014): Θέατρο και Δημοκρατία Αθήνα (υπό δημοσίευση)  Οι τεχνικές δραματικής έντασης στη διδασκαλία λογοτεχνικού κειμένου: Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, Γουτού Γουπατού. (συνεργασία με Καραγιάννη, Α.) Στα Πρακτικά του 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου που συνδιοργάνωσαν η Παιδαγωγική Εταιρίας  Ελλάδος και η Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας (28-30.11.2014): Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα. (υπό δημοσίευση) .    Αναγνώριση των επιδράσεων του θεατρικού παιχνιδιού στις κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών στο δημοτικό σχολείο. (συνεργασία με Παπαδόπουλο, Γ. & Μαρούδα, Ηλ.) Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (υπό δημοσίευση)    Η πρόσληψη της Ελένης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών. (συνεργασία με Καραγιάννη, Α.) Νέα Παιδεία.  (υπό δημοσίευση)     Ορφανά του Ντέννις Κέλλυ: Δραματουργία και διαπολιτισμική παιδαγωγική. (συνεργασία με Μπάρο, Β.)  Στα Πρακτικά του Β΄ Πανελληνίου Θεατρολογικού Συνεδρίου, Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (28-31.3.2012): Μετανάστες και πρόσφυγες στη σύγχρονη δραματουργία και τη σκηνική πράξη.  (υπό δημοσίευση)    2016  Εκπαίδευση στον πολιτισμό: κοινοί στόχοι παιδαγωγικών προσεγγίσεων. (συνεργασία με Γλένη, Χρ.) Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής και Καλλιτεχνικής Διημερίδας (13-14.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα. (σσ. 227-245). Αθήνα [ISBN: 978-618-82007-2-2]    Αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές στο σχολείο για την ενδυνάμωση των μαθητών και την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. (συνεργασία με Σκρεπετό, Κ.). Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής και Καλλιτεχνικής Διημερίδας (13-14.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα (σσ. 279-287). Αθήνα [ISBN: 978-618-82007-2-2]   Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας βασιλιάς…. Η δραματοποίηση του μύθου του Ερυσίχθονος σ’ ένα μάθημα για την ύβρι. Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής και Καλλιτεχνικής Διημερίδας (13-14.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα (σσ. 329-340). Αθήνα [ISBN: 978-618-82007-2-2]   Πολιτισμός στο σχολείο του 21ου αιώνα. Ποιος πολιτισμός;. Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Ημερίδας (21.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα. (σσ. 89-95). Αλεξανδρούπολη [ISBN: 978-618-82644-0-3]   Υπαρξιακές οπτικές στο έργο ‘Θείος Βάνιας’ του Άντον Τσέχωφ. Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Ημερίδας (21.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα. Πρακτικά Επιστημονικής Ημερίδας (σσ. 283-291). Αλεξανδρούπολη [ISBN: 978-618-82644-0-3]    Ευριπίδου Ελένη: Μελέτη του δισυπόστατου της ανθρώπινης φύσης. (συνεργασία με Καραγιάννη, Α.) Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Ημερίδας (21.6.2015): Τέχνη και Πολιτισμός στο Σχολείο του 21ου αιώνα. Αλεξανδρούπολη     2015   Ένταξη θεατρικών τεχνικών σε μαθησιακό πλαίσιο: αυθεντική αξιολόγηση μαθησιακών στόχων. Επιστήμες της Αγωγής. (Τεύχος 2/2015)      Για μια διερευνητική ‘εν θεάτρω’ γλωσσική διδασκαλία και μάθηση. Στο Γ. Ανδρουλάκης (επιμ.), Γλωσσική Παιδεία (σσ. 475-488). Αθήνα: Gutenberg. [ISBN: 978–960–01–1678–6]         Αναζητώντας τη δραματική ένταση στο μάθημα της Λογοτεχνίας: Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, Η Δασκαλομάνα. (συνεργασία με Καραγιάννη, Α.) Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Στα Πρακτικά (e-book) του 2ου Forum Νέων Επιστημόνων (σσ. 219-227) που συνδιοργάνωσε το Εργαστήριο Τέχνης και Λόγου του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής του Τομέα Επιστημών της Αγωγής του ιδίου τμήματος και Πανεπιστημίου, με τον Τομέα Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΠΤΔΕ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, και με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Θεατρικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (21-23.11.2014): Θέατρο και θεατρικές τεχνικές στην αγωγή και την εκπαίδευση. (σσ. 219-226). Αθήνα [ISBN: 978-618-82007-1-5]        Μανία Παιδείας: Το εθνοπαιδαγωγικό όραμα του Αδαμάντιου Κοραή: διαχρονικό και επίκαιρο. Στα Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (10-12.10.2014): Μεγάλοι Έλληνες και Κύπριοι Παιδαγωγοί από την αρχαιότητα έως σήμερα: Εκπαιδευτική συμβολή και παιδαγωγική μνήμη. Αθήνα: ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ. [ISSN: 1790–8574]    Στάσου πλάι μου: Συναντώντας το πρόσωπο του Άλλου.  Στα Πρακτικά του 1ου Επιστημονικού Συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του σχολικού εκφοβισμού [ΕΑΝ] (11-12.6.2014): Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο σχολικό και διαδικτυακό περιβάλλον. Με το βλέμμα στην Ευρώπη. Αθήνα. [ISBN: 978–618–81589–1–7]   Η Ειρήνη του Αριστοφάνη για κοινό ανηλίκων θεατών: Παιδαγωγικές διαστάσεις. Στα Πρακτικά του Δ΄ Πανελληνίου Θεατρολογικού Συνεδρίου του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστημίου Πατρών (26-29.5.2011): Το αρχαίο ελληνικό θέατρο και η πρόσληψή του (σσ. 311-325). Πάτρα[ISBN 978-960-89231-1-9]     2014  Για την ιστορία του Θεάτρου στην Εκπαίδευση. Στο Θ. Γραμματάς (επιμ.), Το θέατρο στην εκπαίδευση. Καλλιτεχνική έκφραση και Παιδαγωγία (σσ. 147-176). Αθήνα: Διάδραση.                          [ISBN: 978–618–5059–29–3]     Συνάντηση των τεχνικών θεάτρου με την κινηματογραφική αγωγή: Ένα τριετές πρόγραμμα με σκοπό την κατανόηση της ετερότητας και τη δημιουργία ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης σε μαθητές δημοτικού σχολείου. (συνεργασία με Γλένη, Χρ.) Στο Β. Μπάρος, Λ. Στεργίου, Κ. Χατζηδήμου (επιμ.), Ζητήματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας και εκπαίδευσης (σσ. 235-257). Αθήνα: Διάδραση. [ISBN: 978–618–5059–40–8]        Σκηνική αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών και τεχνικών δραματικής έντασης στη Δασκαλομάνα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Στο Θ. Γραμματάς (επιμ.), Εγχειρίδιο σημειώσεων θεατρικής παιδείας για εκπαιδευτικούς Α΄θμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης II [ψηφιακό έργο] (σσ. 178-201). Αθήνα: Πράξη ‘Θαλής’ – ΕΚΠΑ      Διερευνητική Δραματοποίηση και δημιουργική έκφραση στο πλαίσιο της μαθησιακής – διδακτικής πράξης: Αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας. (συνεργασία με Κούσουλα Φ. & Σιούτη, Α.) Νέα Παιδεία, 152.   Το Συμβούλιο της Λισσαβόνας και οι Τέχνες στο Νέο Σχολείο. Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Διημερίδας (31.5-1.6.2014): Η Σύνοδος των Τεχνών στο σημερινό Σχολείο (σσ. 43-55). Αλεξανδρούπολη [ISBN: 978-960-93-6446-1]    Οι Χαρακτήρες του Θεόφραστου: Σκηνικό βίωμα με αφορμή την ανθρώπινη φύση και συμπεριφορά. Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Διημερίδας (31.5-1.6.2014): Η Σύνοδος των Τεχνών στο σημερινό Σχολείο (σσ. 562-570). Αλεξανδρούπολη [ISBN: 978-960-93-6446-1]    Μια Σκέψη. (συνεργασία με Λαμπρέτσα, Δ.) Στο Σ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Πρακτικά (e-book) της Επιστημονικής Διημερίδας (31.5-1.6.2014): Η Σύνοδος των Τεχνών στο σημερινό Σχολείο (σσ. 434-477). Αλεξανδρούπολη [ISBN: 978-960-93-6446-1]        Αξιολόγηση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη θεατρική παιδεία στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Θαλής’. Στο Θ. Γραμματάς (επιμ.), Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου (22-24.11.2013): Πάμμουσος Παιδαγωγία. Η Παιδαγωγική του Θεάτρου (σσ. 93-105). Αθήνα: Ταξιδευτής. [ISBN: 978–960–579–022–5]  Τα διδακτικά έργα του Μπέρτολτ Μπρεχτ στην εποχή μας. Στα Πρακτικά του Επιστημονικού Συνεδρίου του ΚΚΕ (27-28.4.2013): Για τους σεισμούς που μέλλονται να ’ρθουν (σσ. 279-292). Αθήνα: Σύγχρονη Εποχή [ISBN: 978–960–451–177–8]    2013 Θεατρική παιδεία και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Θεωρία και εφαρμογές. Στο Θ. Γραμματάς (επιμ.), Το θέατρο ως μορφοπαιδευτικό αγαθό και καλλιτεχνική έκφραση στην εκπαίδευση και την κοινωνία I [έντυπο έργο] (σσ. 97-127). Αθήνα: Πράξη ‘Θαλής’ – ΕΚΠΑ.    Αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών για την αφηγηματολογική ανάλυση του διηγήματος ‘τ’ αγνάντεμα’ του Αλ. Παπαδιαμάντη. (συνεργασία με Κουράκη, Χ.) Στα Πρακτικά (ψηφιακά) της Διημερίδας του Τμήματος Γλωσσών, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών, Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (19-20.10.2012): Ζητήματα διδασκαλίας της Λογοτεχνίας (σσ. 8) Ηλεκτρονικό Επιστημονικό Περιοδικό Mare Ponticum. Κομοτηνή: ΤΓΦΠΠΧ   2012  Τα δάκρυα του Ευτυχισμένου Πρίγκιπα. Μια θεατρική διερεύνηση της αλληλεγγύης ως πράξης ζωής. Στο Ν. Γκόβας, Μ. Κατσαρίδου, Δ. Μαυρέας (επιμ.), Πρακτικά της 7ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης (23-25.11.2012): Θέατρο και Εκπαίδευση. Δεσμοί αλληλεγγύης (σσ. 167-175). Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. [ISBN: 978–960–9529–01–3]    Αυτός που λέει Ναι. Αυτός που λέει Όχι: Μικρή ιστορία για μια σκηνική ανάπλαση. (συνεργασία με Μπασούκου, Λ.) Θέματα Παιδείας, 49-50, 285-293.   Θεατρικό παιχνίδι. Σύγχρονη μέθοδος για δημιουργικές σχολικές γιορτές: Το παράδειγμα των Χριστουγέννων. (συνεργασία με Μαραγκουδάκη, Δ.) Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού, 78, 60-65.  2011    Ο Μανδύας του Ειδικού: Η Θεατρική Μέθοδος Project.  Κίνητρο, 11, 29-40.      2010 Θέατρο για Παιδιά και Νέους: Η παιδαγωγική αποστολή του. Στο Θ. Γραμματάς (επιμ.), Στη χώρα του Τοτώρα. Θέατρο για ανήλικους θεατές (σσ. 77-106). Αθήνα: Πατάκης. [ISBN: 978–960–16–3726–6]     2009   Ο Bertolt Brecht και το θέατρο για παιδιά και νέους: Αυτός που λέει Ναι και αυτός που λέει Όχι. Στα Πρακτικά Forum Νέων Επιστημόνων. Ιστοσελίδα: www. uoa.gr/ptde. Αθήνα: Εργαστήριο Τέχνης και Λόγου Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών.       Το θέατρο για παιδιά και νέους ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής: Η περίπτωση του ‘Πεταλουδόσαυρου’. Στα Πρακτικά του International Conference electronic Proceedings of Intercultural Education, Athens (22-26.6.2009): Intercultural Education: Paideia, Polity, Demoi, N. Palaiologou (ed.), session 08-S4C-D2: 2nd day 25.6.2009/ 18:00-19:15 (45) Music-Drama in Education, International Association of Intercultural Education (IAIE) and the Hellenic Migration Policy Institute (IMEPO) under the aegis of UNESCO. [ISBN 978-960-98897-0-4 (GR), ISBN/EAN 978-9-814411-1-7 (NL)]     Η θεατρική παιδεία ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης των μετεκπαιδευόμενων στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης: Εμπειρική έρευνα. Στο Ε. Ταρατόρη (επιμ.), Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου, που συνδιοργάνωσαν το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, του ΔΠΘ, το Διδασκαλείο ‘Θ. Κάστανος’ και η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος (29-30.5.2009): Διδασκαλεία: παρελθόν, παρόν, μέλλον (σσ. 83-98). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. [ISBN: 978–960–467–141–0]        2007    Η Διερευνητική Δραματοποίηση και η Διαθεματική Προσέγγιση των Μαθηματικών. Νέα Παιδεία, 122, 118-126. [ISSN: 1105– 4255]    Η Έρευνα Δράσης και η αξιοποίηση της Διερευνητικής Δραματοποίησης στο μάθημα της Γλώσσας. Στο Δ. Χατζηδήμου κ.ά. (επιμ.), Πρακτικά του Ε΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (24-26.11.2006): Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα (σσ. 591-601). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.   [ISBN: 978–960–343–947–9]       2006    Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον. Στο Μπ. Γιαννούλη, κ.ά. (επιμ.), Πρακτικά της 5ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης (17-19.3.2006) Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα (σσ. 380-387). Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  [ISBN: 960 – 88760 – 2 – 8]           Το θέατρο στην Εκπαίδευση και η Συνάντηση με τους ‘Άλλους’. Στο Δ. Χατζηδήμου & Χ. Βιτσιλάκη (επιμ.), Πρακτικά του ΙΑ΄ Διεθνούς Συνεδρίου, που συνδιοργάνωσαν η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και η Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος, 21-23.10.2005): Το σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας και της πολυπολιτισμικότητας (σσ. 557-563). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.   [ISBN: 960–343–863–4]  Η Δραματοποίηση στην Εκπαίδευση: Πεδίο Συνάντησης Τέχνης και Επιστήμης. Στα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Διεπιστημονικού Συνεδρίου (16-19.6.2005): Επιστήμη και Τέχνη (τομ. Γ΄). (σσ. 129-131). Αθήνα: Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
Loading
περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα
Πίνακας Ανακοινώσεων
περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα Επικοινωνία περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα περισσότερα   περισσότερα
40 35 30 25 20 15 10 5 1 ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΨΥΧΩΣΗ
14Η ΜΕΡΑ - ΧΩΡΟΣ ΤΕΧΝΗΣ/ περίοδος 2016- 2017
Εργαστήριο Θεάτρου  ΠΑΥΣΙΣ
Παρουσίαση Βιβλίου Επισκεφτείτε το Blog  του  Εργαστηρίου Θεάτρου  ΠΑΥΣΙΣ Το θέατρο  στην εκπαίδευση  και την εμψύχωση
Εημερωθείτε για τα νέα και τις δραστηριότητές μας  μέσω του Facebook.
Made with Xara  © 2011 Σίμος Παπαδόπουλος  Ζωγράφος:Δήμητρα Λαμπρέτσα  developed by Νίκος Μηνάογλου Caption text Caption text
Τελευταία ενημέρωση: 8/11/2012
κλικ εδώ !
Συνδέσεις
info: 210 3428650, 6946887644 Κα Αναστασιάδου Άννα
ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΜΗΝΗ περίοδος 2012 - 2013
Προσεχή Συνέδρια