Δήμητρα Λαμπρέτσα, Όρια; Τέχνη - Επιστήμη,
Δημοτική Πινακοθήκη Θεσ/κης (2003 - 2009 )
Ζωγραφικό έργο της Αγγέλας Καράλη
Ζωγραφικό έργο της Αγγέλας Καράλη:
Κριτικό σημείωμα από τη θεατρολόγο - ποιήτρια Λίνα Μπασούκου:
Βιογραφικό Σημείωμα της Αγγέλας Καρ
άλη:
Γεωργία Κοσμά
Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας,
1
ο
Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης
1.
Το παιχνίδι ρόλων στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας,
Πρακτικά του 2ου Forum Νέων Επιστημόνων, Θέατρο και
Θεατρικές Τεχνικές στην Αγωγή και την Εκπαίδευση, Στο Σ.
Παπαδόπουλος (επιμ.), Θέατρο και θεατρικές τεχνικές στην
αγωγή και την εκπαίδευση (σσ 200-206). Αθήνα
[ISBN: 978-618-82007-1-5]
2.
(2013) Creativity in the EFL classroom. Educatie, arta,si cultura
studii de speculitate Anul III. Nr.6 (ISSN 2247-6474
3.
Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στον 21ο αιώνα:
προκλήσεις και προοπτικές στο ελληνικό εκπαιδευτικό
περιβάλλον
4.
Κοσμά. Γ, Ζαφειριάδου. Ν. Η Διαφοροποίηση ως καινοτόμα
διδακτική πρακτική στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας,
Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνέδριου ΟΜΕΡ ΔΠΘ
Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον. Ο ρόλος της
προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης.
Αλεξανδρούπολη 16-18 Οκτωβρίου 2015
5.
(2015) Road safety in the European neighbourhood
(Οδική Ασφάλεια στη γειτονιά της Ευρώπης).Teachers4Europe
Journal, Vol 2 (ISNN 2315-3105)
Κοσμά. Γ
6.
(2016) Κοσμά Γεωργία, Μανδύας του Ειδικού (Mantle of the
Expert)
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ Ν. ΜΑΡΓΕΤΗ ( anamargeti@yahoo.gr)
Η
Αναστασία
Ν.
Μαργέτη
γεννήθηκε
και
μεγάλωσε
στην
Αθήνα.
Είναι
απόφοιτος
του
Παιδαγωγικού
Τμήματος
Δημοτικής
Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑ,
του
Ιστορικού
–
Αρχαιολογικού
Τμήματος
της
Φιλοσοφικής
Σχολής
ΕΚΠΑ
και
του
Μαρασλείου
Διδασκαλείου
Δημοτικής
Εκπαίδευσης.
Είναι
τελειόφοιτος
του
Μεταπτυχιακού
Προγράμματος
Σπουδών
στο
Παιδαγωγικό
Τμήμα
Δημοτικής
Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑ
με
κατεύθυνση
τη
Λογοτεχνία.
Έχει
σχεδιάσει,
οργανώσει
και
υλοποιήσει
πλήθος
εκπαιδευτικών
προγραμμάτων
επί
σειρά
ετών.
Δημοσίευσε
άρθρα
της
σε
επιστημονικά
περιοδικά
και
πρακτικά
συνεδρίων.
Έλαβε
μέρος
με
εισηγήσεις
της
σε
συνέδρια
και
ημερίδες
επιμόρφωσης
εκπαιδευτικών.
Εκτός
των
άλλων
ενασχολήσεών
της,
το
2015
εξέδωσε
τη
συλλογή
ποιημάτων
‘Τρίτοι
από
της
Αληθείας’
(εκδόσεις
ΑΩ).
Επιπλέον
με
το
ποίημά
της
‘ΑΙΝΙΓΜΑ’,
διακρίθηκε
στο
2ο
λογοτεχνικό
διαγωνισμό
Μίμης
Σουλιώτης,
του
Π.Μ.Σ.
Δημιουργική
Γραφή
Φλώρινας
και
συμμετέχει
στο
ομώνυμο
συλλογικό
έργο
(LIBRON
Εκδοτική,
2016).
Υπηρετεί σε Δημόσιο Σχολείο των Αθηνών.
1.
Το
ομαδικό
παραμύθι
φαντασίας
‘Οι
…
και
οι
…’
εμνευσμένο από έργα του ζωγράφου Ιωάννη Μητράκα.
Με
τους
μαθητές
της
Δ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
επιχειρήσαμε
τη
συγγραφή
ομαδικού
παραμυθιού,
εικονογραφημένου
με
έργα
του
ζωγράφου
Ιωάννη
Μητράκα.
Το
διαθεματικό
σχέδιο
εργασίας
σχεδιάστηκε,
οργανώθηκε
και
υλοποιήθηκε
το
σχολικό
έτος
2015-16
στα
πλαίσια
της
Ευέλικτης
Ζώνης και είχε πεντάμηνη διάρ
κεια.
2. Συναισθήματα και ποιήματα: γλωσσικοί μετασχηματισμοί
Με
τους
μαθητές
της
Γ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
ξεκινήσαμε
τη
δική
μας
ποιητική
από
τον
Νοέμβριο
του
2014,
εντάσσοντας
το
όλο
εγχείρημα
στο
ετήσιο
πρόγραμμα
Συναισθηματικό
καλειδοσκόπιο,
που
αποσκοπεί
σ
την
πρόληψη
της
βίας και του σχολικού εκφοβισμού.
3.
ΟΙ
ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ
ΤΟΥ
ΥΠΟΓΕΙΟΥ:δράσεις
Φιλαναγνωσίας
και όχι μόνον…
Το
σχολικό
έτος
2014-15
με
τους
μαθητές
της
Γ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
αποφασίσαμε
να
μεταμορφωθούμε
σε
μικρούς
βιβλιοφάγους
εξορμώντας
στης
σχολικής
βιβλιοθήκης
…
το
υπόγειο.
Από
εκεί
δανειζόμασταν
βιβλία
που
μας
τα
ξίδευαν
σε
σταθερή
βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
4. Σχολικός εκφοβισμός ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
Το
σχολικό
έτος
2014-15
με
τους
μαθητές
της
Γ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
αποφασίσαμε
όλοι
μαζί
να
φωνάξουμε
ένα
δυνατό
ΟΧΙ
στη
βία
και
το
σχολικό
εκφοβ
ισμό
και
ένα
μεγάλο
ΝΑΙ
στη φιλία και τη συνεργασία.
5. Γράμματα σπουδάγματα
Με
τους
μαθητές
της
Α΄
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών,
επιλέξαμε
να
υλοποιήσουμε
ένα
project,
βασισμένο
στην
ελληνική
σειρά
κινουμένων
σχεδίων
της
εκπαιδευτικής
τηλεόρασης
‘Ένα
γράμμα
μια
ιστορία’.
Το
διαθεματικό
σχέδιο
εργασίας
σχεδιάστηκε,
οργανώθηκε
και
υλοποιήθηκε
το
σχολικό
έτος
2013-14
στα
πλαίσια
του
μαθήματος
της
Αισθητικής
Αγωγή
ς
και
είχε
ετήσια
διάρκεια.
6. ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΟΙ ΜΥΘΟΙ…ΣΗΜΕΡΑ
Με
τους
μαθητές
της
Γ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
επιλέξαμε
ν’
ασχοληθούμε
με
την
εικονογράφηση
και
τη
δραματοποίηση
αισώπειων
μύθων.
Το
διαθεματικό
σχέδιο
εργασίας
σχεδιάστηκε,
οργανώθηκε
και
υλοποιήθηκε
το
σχολικό
έτος
2012-13
στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης και είχε ετήσια
διάρκεια.
7. ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΙΝΕΛΟ…
Με
τους
μαθητές
της
Γ΄
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών
επιλέξαμε
να
ασχοληθούμε
με
τα
φυτά
και
τα
ζώα
του
τόπου
μας.
Το
διαθεματικό
σχέδιο
εργασίας
σχεδιάστηκε,
οργανώθηκε
και
υλοποιήθηκε
το
σχολικό
έτος
2011-12
στα
πλαίσια
του
μαθήματος
της Μελέτης Περιβάλλοντος και είχε τετράμηνη διάρκ
εια.
8. ΕΙΚΟΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Με
τους
μαθητές
της
Δ2
τάξης
του
106ου
Δημοτικού
Σχολείου
Αθηνών,
συναποφασίσαμε
να
δημιουργήσουμε
τα
δικά
μας
παραμύθια
από
εικόνες.
Κατόπιν
να
συνθέσουμε
ένα
ομαδικό
παραμύθι,
που
να
έχει
ως
εικονογράφηση
τις
εικόνες
του
σχολικού
ημερολογίου,
κάθε
μια
απ’
τις
οποίες
είχε
φιλοτεχνηθεί
από
ένα
τμήμα
του
σχολείου
μας.
Το
διαθεματικό
σχέδιο
εργασίας
σχεδιάστηκε,
οργανώθηκε
και
υλοποιήθηκε
το
σχολικό
έτος
2011-12
στα
πλαίσια
του
μαθήματος
τ
ης Αισθητικής Αγωγής και είχε ετήσι
α διάρκεια.
Πίνακας Ανακοινώσεων
Τελευταία ενημέρωση:24/7/2016
14Η ΜΕΡΑ - ΧΩΡΟΣ ΤΕΧΝΗΣ/
περίοδος 2016- 2017
Εργαστήριο Θεάτρου ΠΑΥΣΙΣ
Εημερωθείτε για τα νέα
και τις δραστηριότητές μας
μέσω του Facebook.
Συνδέσεις
info: 210 3428650, 6946887644
Κα Αναστασιάδου Άννα
ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΜΗΝΗ
περίοδος 2012 - 2013
Προσεχή Συνέδρια